Jag presenterar: John

1 12 2010

Namn: John Fredriksson

Ålder: 18

Sysselsättning: Ekonomichef

Intressen: Tecknar, jobbar eller fotar

Musiksmak: Rock, metal m.m.

Favoritfärg: Rött, svart och vitt

Vad bidrar jag med till företaget: Jag är Ekonomichef så jag håller koll på alla in och ut kometer. Tittar även på pris och plan läggningen för Företaget.

Mina positiva egenskaper: När jag väl har startat någonting så slutar jag inte till saken är klar.

Mina drömmar: Att flytta hemifrån.

Det största ögonblicket i mitt liv: När jag fick hämta ut mitt körkort.

Bästa konserten: Rise against och metaltown

Det jag är mest stolt över: Mitt körkort

Mitt motto: I Don´t Predict the Future and I Don´t Care about the Past.

 

Åtgärder

Information

Kommentera

