Jag presenterar: Josefin

1 12 2010

Namn: Josefin Jonsson

Ålder: 17

Sysselsättning: Studerar på Kopparlundsgymnasiet, är ansvarig för marknadsföring och försäljning i Healing Through Music och musiker

Intressen: Musik, skriva och vänner

Musiksmak: Jag är en allätare!

Favoritfärg: Svart

Varför brinner jag för företaget? För att jag älskar musik, och är otroligt nyfiken på hur saker runtomkring mitt största intresse funkar.

Mina positiva egenskaper: Jag är som sagt nyfiken. Men också väldigt driven, och jag är glad och framåt.

Mina drömmar: Att få prova på allt. Det finns så mycket jag vill göra, allt från jobb till resor och studier och ”farliga”, ovanliga saker som fallskärmshoppning.

Det största ögonblicket i mitt liv: När jag träffade Tokio Hotel på Sheraton i Stockholm

Bästa konserten: Tokio Hotel 2010

Detta är jag mest stolt över: Alla mina auditions!

Mitt motto: Live every second!

Åtgärder

Information

Kommentera

