Jag presenterar: Fredrik

17 12 2010

Namn: Fredrik Glad
Ålder: 17 månvarv
Sysselsättning: Radio och gitarr
Intressen: Radio och Gitarr
Musiksmak: Rock
Favoritfärg: Vit
Varför brinner jag för företaget? För jag älskar Rockmusik och känslan av att stå på en konsert.
Mina positiva egenskaper: Driven, vet vad jag gör. Rolig
Mina drömmar: Vill bli Sveriges nästa RadioProfil som alla känner igen.
Det största ögonblicket i mitt liv: Var när jag gjorde mål på min förra fotbollsklubb som jag lämna pga att tränarna inte lät mig spela. Och att jag kom in på KG!
Bästa konserten: Rise Against Novmeber 2009.
Detta är jag mest stolt över: Mina Tre barn i USA.
Mitt motto: Chuck Norris är Gud!

 

 

 

 

 

Riktiga svaret på ”Detta är jag mest stolt över”: Mitt och john´s radioprogram Rockstar Med Zäta på Västerås Närradio.

Åtgärder

Information

Kommentera

